Splošni pogoji poslovanja

Iskanje izdelka: 
Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja desno zgoraj. V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se Vam bodo izpisali iskani artikli s sliko in ceno. 
Izdelek lahko iščete tudi po skupinah v meniju. Preprosto izberete želeno kategorijo, znotraj katere se Vam prikažejo še podkategorije, med katerimi lahko izbirate. 

Predstavitev izdelkov ali storitev:
 
Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi : naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki (barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje …), cena ter možnost ocene izdelka. Če želeni izdelek ali storitev želite položiti v košarico, preprosto kliknete na simbol “dodaj v košarico”.

Nakupovalna košarica: 
Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v Vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “preračunaj količine” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gum “odstrani (rdeči X)”.

Postopek nakupa: 
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na gumb “izdelaj naročilo”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke.

Po vpisu Vaših podatkov in podatkov o naslovu dostave, le te potrdite z gumbom “naslednji korak”. Sistem vas preusmeri v obrazec, kjer izberete način plačila in dostave.

Dostava: 
Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 2 – 7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna številka za informacije je 01 4275 328. Informacije pa so možne tudi po e -mailu: panter.car@siol.net.  Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije in državah Evropske unije. Vse pogodbe za slovenske državljane se sklepajo v slovenskem jeziku, za ostale prebivalce evropske unije pa v angleškem. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš e-naslov. 

Stroški dostave: 
Blago pošiljamo preko podjetja GLS hitra pošta, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Ker vemo, da je Vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili 100 % varno plačevanje ob prejemu blaga. 

Ko bo dostavljalec pripeljal blago do Vas, mu boste blago plačali z gotovino. Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na Vašem naročilu, ki Vam ga bomo potrjenega poslali na Vaš e-mail. Poštnina znaša 3,20 do 50,00 EUR, odvisno od  velikosti ali težo izdelka. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila.

S pritiskom na gumb “predogled predračuna” si še enkrat pogledate naročilo …


… in če je vse v redu, naročilo potrdite s klikom na gumb “zaključi nakup”.
Če ste v podatkih vpisali Vaš pravilen e-mail naslov, boste po opravljenem postopku nakupa prejeli elektronsko potrdilo o prejemu naročila. 

Cene in DDV: 
Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Spletna cene veljajo za vse člane “Jaguar car”. Član kluba “Jaguar car” postanete z registracijo v naši spletni trgovini. Običajna cena je cena za neregistrirane uporabnike. Cene imajo že vključen 22 % ali 9,5 % DDV! 
Cene so zagotovljene za čas naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Tajnost Podatkov:
Jaguar car d. o. o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere Vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. 

Odstop od naročila:

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejanskoposest nad blagom.Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračilo dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu od pogodbe. Šteje se , da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednost posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče telefonsko številko, številka telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslovnim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Vrnitev izdelka

V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga.V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza Vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim ali Vam vrnili denar.Nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, lahko brez pomislekov vrnete v zakonskem roku.

Pošljete ga na Vaše stroške, na naslov

Jaguar car d.o.o., Ižanska cesta 307/b, 1000 Ljubljana 

Seveda lahko izdelek tudi zamenjate. Pošljete ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Garancija:
Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo, za katero jamči podjetje Jaguar car d.o.o.. Garancijska doba je navedena za vsak artikel posebej in je priložena izdelku.

Stvarna napaka:

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morali biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvar obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca, da:

-odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnikov iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Reklamacija:
V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte Vašemu dostavljalcu in nas obvestite na mail panter.car@siol.net.

Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako:

– Pošljite ga  preko podjetja hitra pošta GLS , s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: 

Jaguar car d.o.o., Ižanska cesta 307b , 1000 Ljubljana. Telefonska številka za naročilo prevzema paketa je: 01 51 51 683.

Izdelek Vam bomo zamenjali 

Izdaja računov:

Razčlenjen račun boste prejeli v paketu. V kolikor računa ne prejmete, vam ga lahko pošljemo na vaš elektronski naslov. Pri osebnem prevzemu boste prejeli račun skupaj z izdelkom.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Jaguar Car spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošniku. Spletna trgovina Jaguar car se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanje učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01/4275-328 ali po elektronski pošti na panter.car@siol.net. Pritožba se odda prek e-pošte na naslov panter.car@siol.net.

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Veljavnost naročila:
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Stroški uporabe komunikacijskega sredstava

Stroški klica na telefonsko številko 01/4275-328 se vam obračuna po osnovni tarifi vašega operaterja.

Vastvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

Sedež podjetja:
Jaguar car d.o.o., Ižanska cesta 307b , 1000 Ljubljana.

Vodja spletne prodajalne in direktor podjetja:
Tanja Zupančič, tel. 01 4275 328, e-mail: panter.car@siol.net